Bli Medlem

Välkommen som medlem till Köpings Ridklubb!

Köpings Ridklubb är öppen för alla, för dig som har egen häst, för dig som vill rida lektioner, för dig som vill pyssla med hästarna eller ta del av gemenskapen. Det finns många anledningar till att vara medlem och vi hälsar dig välkommen och hoppas att du ska trivas hos oss.

Om du är ny medlem registrerar du dig på minridskola.se
Klicka på ”Registrera dig för medlemskap, kölista eller bokning av kurs”.
Du får en faktura på medlemsavgiften.

Om du har varit medlem tidigare och vill bli det igen. Kontakta oss på mail så hjälper vi dig.

För frågor kontakta oss på
info@kopingsridklubb.se eller 076-166 85 63

Följ Våra Sociala Medier

Senaste Nyheterna

Besök gärna våra sponsorer!

Trendande

Senaste Nyheterna

Försäljning korv

Vårens korvförsäljning är här! Fyll upp frysen inför kommande grillsäsong. Sälj till vänner och bekanta. Här finns beställningslista att ladda ner HÄR. Registrera din beställning på länken HÄR. Senast den